نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

یخچالی: روستوکی‌ها می‌خواهند در تیمشان بمانم | بازیکنان ایرانی می‌توانند در بوندس‌لیگا بازی کنند

  • کد خبر: ۶۸۵۴۳
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
یخچالی: روستوکی‌ها می‌خواهند در تیمشان بمانم | بازیکنان ایرانی می‌توانند در بوندس‌لیگا بازی کنند
گارد دوم ایرانی تیم روستوک از پیشنهاد مدیر این باشگاه برای ماندنش در روستوک سی‌ولوز خبر داد و تاکید کرد هنوز جوابی به آلمانی‌ها نداده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهنام یخچالی ملی پوش بسکتبال کشورمان که یک فصل در لیگ آلمان دست به توپ بود درباره عملکردش در تیم روستوک گفت: فصل خوبی را در آلمان داشتم بجز آن دوران مصدومیتی که با بدشانسی پیش آمد و سپری کردم، باقی فصل کلا خیلی خوب بود. خدا را شکر بحث باشگاهی دیگر با خوشی تمام شد و الان تیم ملی مهم است. همه بازیکنان تمرکز کافی را داریم. البته من بخاطر کار‌هایی که در آلمان داشتم دو سه روز دیرتر به اردو پیوستم، اما تمرینات خیلی خوب است.

گارد تیم‌ملی بسکتبال ایران در ادامه گفت: ما المپیک و کاپ آسیا را پیش رو داریم و همانطور که مشخص است در پنجره دوم مقابل سوریه خوب نبودیم، اما این پنجره قطعا شرایط متفاوت است و ان‌شاءالله به آمادگی تیمی هم می‌رسیم.
او درباره برنامه‌ریزی‌ها برای تیم ملی نیز گفت: المپیک میدان بزرگی است و الان ما پنجره سوم را پیش رو داریم. در این شرایط کرونا برنامه‌ریزی سخت است، اما بعد از پنجره سوم چند بازی در ژاپن داریم. شرایط کرونا تاثیرگذار است و فدراسیون هم تلاش خود را انجام می‌دهد.
یخچالی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از رفتن بائرمن مسئولان روستوک با او برای فصل بعد صحبت کرده‌اند؟ هم گفت: هر دو طرف تشخیص دادند که بائرمن دیگر تنها با تیم تونس کار کند، چون قبل از آن او با روستوک و تونس همزمان کار می‌کرد. روز آخر مدیر باشگاه با من صحبت کرد که بمانم، اما فکر می‌کنم خیلی وقت هست و فعلا تمرکزم روی تیم ملی است. باشگاه هم مهم است که روی آن فکر می‌کنم.
او درباره تفاوت بسکتبال اروپا با ایران نیز گفت: در تیم ملی هستیم بازی‌های زیادی با تیم‌های اروپایی داشته‌ایم، اما در سطح باشگاهی نظمی که داشتند نسبت به آسیا خیلی بهتر است. با بچه‌ها خیلی صحبت کردم و واقعا سطح لیگی که من باز می‌کردم برای برخی بازیکنان ما پایین است. بازیکنان ایرانی می‌توانند در آن لیگ و حتی یک لول بالاتر یعنی بوندس‌لیگا هم بازی کنند. اگر لیگ ایران دنبال و مانیتور شود می‌توانیم نفرات بیشتری در اروپا داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->